Happy people, daar doen we het voor
Bij Integron werken we iedere dag aan het geluk van mensen, dat is wat ons drijft. Want gelukkige mensen, zijn gelukkige medewerkers, zijn gelukkige klanten. En dat weten we zeker. Vanuit dertig jaar ervaring, data en vergelijkingsmateriaal.
Impact door inzicht
In for the long run
Eenmalig inzicht genereren en bovenstaande zaken uit voeren, zal zeker een eerste bijdrage leveren aan gelukkigere klanten en medewerkers. Maar ben je er dan helemaal? Nee, om echt impact te maken is er een lange termijn aanpak nodig. Daarom zijn we bij Integron in for the long run. Aan de hand van een EX (employee experience) of CX (customer experience) programma.
30 jaar ervaring
Met 30 jaar ervaring en een enorme hoeveelheid aan historische data en benchmark gegevens, helpen wij je door echt te weten waar je staat. Onze kennis delen we graag, niet enkel met onze klanten, maar ook met de community. We willen voor managers, CX/EX experts, HR & Marketing een inspiratie en kennispartner zijn, zodat meer en meer organisaties gaan werken aan gelukkige medewerkers en enthousiaste klanten. Happy people dus!
Successen moeten gevierd worden
Welke organisaties zijn best in class op het gebied van klant- en medewerkerbeleving ? Het binden van klanten aan je bedrijf en het tevredenstellen van je medewerkers is zo simpel nog niet. Daarom reiken we jaarlijks de BelevingAwards uit aan de klanten die het best presteren op het gebied van klant- en medewerkersbeleving.
Kwaliteit en privacy gewaarborgd
Integron is ISO/IEC 20252 gecertificeerd. Daarnaast is Integron lid van de MOA en Esomar.