Na het lezen van het rapport heb je inzicht in:

  • de NPS en klanttevredenheid in Nederland

  • de NPS en customer journey per branche

  • de prestaties van gemiddeld Nederland versus top presterende organisaties

  • Leer van de ‘Best in Class’

CX in Nederland 2025 uitgelicht

Download het rapport nu

Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Naam(Vereist)
    Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
    Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
    Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
    Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
    Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
    Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
    Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier

    Met het downloaden van dit document ga ik ermee akkoord dat Integron mij kan benaderen over relevante onderwerpen.

    Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
    Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
    Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.