Met inspirerende praktijkvoorbeelden, recente data uit Nederland en praktische tips, bieden Feike Cats van Houden van Klanten en Benjamin de Mooij van Integron je een frisse kijk op het verbeteren van zowel de employee en customer experience.

Voor wie is dit webinar?

Dit webinar is voor Marketingmanagers, HR-professionals, Customer experience managers, leidinggevenden en iedereen die verantwoordelijkheid draagt voor het verbeteren van de medewerkers- en klantbeleving binnen hun organisatie. Wil je leren hoe je de ervaring van medewerkers en klanten kunt verbeteren en daarmee betere bedrijfsresultaten kunt behalen? Dan is dit webinar een must!

Dit ga je leren

  • Service Profit Chain Model: Ontdek hoe dit model de relatie tussen medewerkers en klanten blootlegt en hoe het winstgevende resultaten kan stimuleren.
  • Customer en Employee Experience in Nederland: We nemen een deepdive in de twee laatste rapporten over EX en CX in 2024
  • Verleuken in de praktijk: Leer hoe je het werk leuker kunt maken voor medewerkers en klanten met concrete voorbeelden uit de praktijk.
  • Praktische Tips: Krijg direct toepasbare tips om het enthousiasme van zowel medewerkers als klanten te verhogen, met eenvoudige interventies die een grote impact maken.
  • 19 november

  • 10.00-11.00

  • 60 minuten

Sprekers

Het webinar wordt verzorgd door Benjamin de Mooij, BU Manager Customer Experience bij Integron, en Feike Cats, auteur van maar liefs 6 boeken over klanthousiasme en verleuken, spreker en eigenaar van Houden van Klanten.

Quinty van Linden
Feike Cats

Houden van Klanten

Robert Mentink
Benjamin de Mooij

Business Unit Manager Customer Experience